piątek, 14 września 2012

Piątek ! Piąteczek ! Piątunio ! ;*

 No to jest piątek <3 ! ;d Czas na melanż ! "party hard" czyli oglądanie filmów na kompie i pożeranie żelków ! ^^ Dzisiaj jak codziennie byłam w szkole ! Dzień zapowiadał się okropnie ;/ zimno... dwa pierwsze w-f'y , na których oberwałam kilka razy piłką do kosza... no i pieprzone EDB ... jak się później okazało na EDB nie było aż tak źle ... baba o dziwo zrobiła się dla mojej klasy miła ( a jeszcze tydzień temu mówiła, że gorszej klasy nie uczyła) ... rozwlający tekst na EDB "Wszystko zaczyna się od piórnika, później już tylko małżeństwo " ;) . Po szkole... do Lidla po pączki, czipsy i pepsi (czyli akcja "promujemy zdrową żywność") ... a później bawienie się bramą <3 Me gusta !  Jutro festyn w SP9 ... mam nadzieje że będzie ciepło ... bo nie mam zamiaru znowu wrócić mokra do domu ... !  .. Wieczorem "rodzinka.pl" <3 kochaaam too ! *___*


Sweet fotka pod "lidlem" <3 


Me gusta... kolorowanie końcówek włosów mazakami !
Nie ma to jak nudy na zaj. technicznych <3

„...publiczność okazuje największe nieposłuszeństwo, na jakie jest w stanie się zdobyć. Milczy. W ten sposób mówimy, że nie ma zgody. Nie ma aprobaty. Wszystko jest nie tak.” - Igrzyska Śmierci <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz