wtorek, 4 grudnia 2012

kochanie, czy to jest to, czego naprawdę chcesz?


"Ktoś kiedyś powiedział, że w chwili, kiedy zaczynasz zastanawiać się, czy kogoś kochasz... przestałeś go już kochać na zawsze ..." -Rihanna  


Szkoła ! -.- taa... nic więcej chyba nie mam do napisania ! xd Już w czwartek lodowisko ! ;3 Będzie super ciekawe czy potrafie jeszcze jeździć xd Noo ale za nim pójdę w czw. na lodowisko to czeka mnie jeszcze sprawdzian z fizyki ! Lubie fizyke o ile ją rozumiem ... ale ja nic nie rozumiem dlatego nie lubie fizyki ! ^^ hym... nudzi mi się troche więc jak ktoś by chciał to pytać : http://ask.fm/EySexyLaydy xd!

Nutaa na dziś :



'Ona, ona nie jest prawdziwa,
Ona nie będzie w stanie kochać ciebie tak jak ja 
Ona jest obca,
Ty i ja mamy historię, 
A może nie pamiętasz?
Oczywiście, ona ma to wszystko,
Ale, kochanie, czy to jest to, czego naprawdę chcesz?

Pobłogosław swoją duszę, masz głowę w chmurach, 
Zrobiłeś z siebie głupka,
I, chłopcze, ona doprowadza cię do upadku,
Ona stopiła twoje serce,
Ale ty jesteś zimny do szpiku kości,
Teraz plotka mówi, że ona nie dostanie więcej twojej miłości.'- Adele "Romour Has It" 



'Człowiek może i uczy się na błędach, ale jeśli kocha, to wciąż popełnia jeden i ten sam - ufa, choć już tyle razy się zawiódł...'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz