sobota, 22 września 2012

Zagramy w grę ? ^^

Długo nie pisałam ... ale musiałam zająć się szkołą i innymi sprawami . Za wiele się w tym tygodniu nie działo ... tylko szkoła... dom ... szkoła.. dom itd. !W czwartek złapałam na moim podwórku małego rudego kotka <3 hah ... teraz ten kotek mieszka ze mną ;)  
 Wczoraj byłam na moim pierwszym treningu piłki nożnej ;) są kfalifikacje do drużyny ... jeszcze nie wiem czy się dostałam to okaże się dopiero po 3 treningu. ^^ Ale pierwszy etap już przeszłam . Po treningu byłam jeszcze z kolegą i koleżankami z podwórka na desce ... długo se nie pojeździłam bo koleżanki przyniosły zapałki i zrobiliśmy mini ognisko na chodniku a później w piaskownicy XD. Dziś zamiast iść na Grubsona ( nie idę bo dostałam jedynkę z matmy ;/ ) , idę na 18. na film "Jesteś Bogiem" ;D .
A oto kilka zdjęć z wczoraj : 

To zdjęcie wymiata <3

xD deskorolka <3 Me gusta <3

Takie tam... "I <3 U" z zapałek 

ah... te zajebiste ulotki ! ha ha ha 

Moje własna mini ognisko ... ;)

taaaa.... nwm co napisać ;) 

A to mój zajebisty kotek .... imię dla wtajemniczonych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz