wtorek, 11 września 2012

siema ... siema... przytul mnie *.* !

Zaczyna się ... ludzie dwulicowi , plastiki jakieś ... osoby które obgadują i nawet nie zdają sobie sprawy  w jak dennej są sytuacji . Gdy słyszę te wszystkie plotki o sobie to aż mi się śmiać chcę z głupoty ludzkiej i zazdrości ... Masakra ! ... no ale nic ... dziś miałam basen było zajebiście ... szkoda, że tak krótko ... poza tym nie ma to jak zapieprzać na basen w dwie strony w zatłoczonym autobusie -,- ... Dzisiaj byłam z kolegą na podwórku pojeździć na desce ... oczywiście ja kompletne beztalencie... teraz mam poobdzierane kolana ... ale i tak zacieszam jak głupia ... ;D 




Wyścigi ... kto pierwszy dojedzie do garażu ^^

To zdjęcie jest megaśniee ! ;* ha ha ha ...
Dominik ! 

Jeszcze zdjęcia z nad jeziorka ;)

<3 wooooda ! *.*
No i oczywiście na koniec cytat z "Igrzysk Śmierci " ^^ 
„ Człowiek się dostosowuje i wydaje mu się, że jakoś sobie poradzi, bo przecież nie jest tak źle, aż tu nagle...  "  <3 

1 komentarz: