sobota, 1 grudnia 2012

... a świat będzie znał Twoje imię ♥

No więc dzisiaj pierwszy dzień grudnia ! Ogólnie nie lubie zimy noo ale zaraz święta i wolne ! <3

eh... troche przejście do Katolika zmieniło moje życie i ogólnie mnie . xd Choć jestem w tej szkole już prawie dwa miesiące to i tak nadal się tam za bardzo nie odnalazłam. Szkoda że już pewnie nie uda mi się wrócić do 5. Nie mówie że w katoliku jest źle.. tyle że po prostu wolałam osoby z 5 <3 eh... never mind xd
Niedługo 6 grudnia i... LODOWISKO ! ;3 ciekawe czy jeeszcze umiem jeździć na łyżwach ha ha ha ;x !

Ahaaa... i ostatniooo była dyskotekaa w 9 ! Jak zwykle zajebiściee <3 tylko troche małoo osób xd

No i moja nutaa na dziś :
'Nienawidzę zjawiać się znikąd nieproszona
Ale nie mogłam trzymać się z dala, nie mogłam tego zwalczyć
Miałam nadzieję, że zobaczysz moją twarz i przypomnisz sobie
że dla mnie to nie jest koniec

Nieważne
Znajdę kogoś takiego jak Ty
A Tobie życzę również wszystkiego najlepszego 
Nie zapomnij mnie, błagam
Pamiętam jak powiedziałeś:
"Czasami Miłość trwa,
ale czasami zamiast tego rani" ' -Adele 'Someone Like You ' ♥



'Możesz zdobyć świat

Możesz wygrać wojnę
Możesz rozmawiać z Bogiem, iść walić w jego drzwi



Możesz podnieść w górę swoje ręce
Możesz wygrać walkę z czasem*
Możesz przenosić góry
Możesz rozbijać kamienie
Możesz być mistrzem
Nie czekaj na szczęście
Poświęć się, a uda Ci się odnaleźć siebie' -" Hall Of Fame"

_________________________________________________________________________________________ 

'Do póki walczysz... Jesteś zwycięzcą !    ♥'



2 komentarze: