piątek, 5 października 2012

omnomnom *.* trolololo ;3

No więc jak obiecałam troche zdjęć ... z dzisiaj z wczoraj i z przedwczoraj ! ;3 Na razie nic ciekawego się nie dzieje na treningi nie chodzę bo nie mam czasu ... Dzisiaj było zajebiście szczególnie na EDB i po szkole ... ^^  Nie ma to jak akcja pod szkołą "Gruby Joint - karani za nic " ha ha ha.
Wreszcie weekend ! Na razie nie mam żadnych planów ... ale może ktoś chętny pójść na jakąś sesyje albo na boisko do 9 ? hymm... ?
Ostatnio założyłam sobie konto na  skajpaja ! trolololo !
paulina199934
DZWONIĆ , PISAĆ ! ;3
http://ask.fm/EySexyLaydy jak macie jakieś pytania to pisać ! ;3

Żeby nie zanudzać ! Oto zdjęcia ! ;3 *.* :













P.S resztę  zdjęć dodam później ... jak mi koleżanka prześle ! omnomnom ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz