poniedziałek, 5 listopada 2012

Nie wiem... jaki tytuł .. nie czepiaj się ^^

Nie wiem o czym napisać ! ... Siedze na facebooku i patrze czy pojawi się ta zielona kropeczka obok twojego imienia.
Eh... jakoś leci, jutro mam sprawdzian z historii . ! Masakraaa -.- ! Nawet nie chce mi się uczyć ! ;/ Takaa tam jesieenna depresja ! ;/ Nienawidzę jesieni -.- noo ale niedługo urodziny ! <3 będzie spoko xD
Na razie trzeba załatwić kilka spraw związanych z pewnym chłopakiem ! ;p
jutrooo na Paranormal Activity 4 <3 omnomnom ! awww... *.*
Co do nowej szkoły ... zaczynam się przyzwyczajać .! znam już dużo osób. ! jakoś się tam odnajduję . choć nie ukrywam że tęsknie za 5 <3
Ahaa i jeszcze jedna informacjaaa dosyć śmieszna ! ;p Za sprawą mojej przyjaciółki Karooliny (maamusia *.*) opublikuje na swoim blogu mój PAMIĘTNIK dokładnie z całego roku ! Noo troche się pośmiejecie z mojego żałoosnego życiaaa... ;)


omnomnom <3 awww.! *.*

1 komentarz:

  1. No to lecim Paulinko jutro :) może wcześniej pójdziemy i jakieś fotki ??

    OdpowiedzUsuń